לא מוכרים חלקים לרכבים!

היפר - קונה רכבים לפירוק ונסיעה

קונה רכבים לפירוק במרכז

תוכן עניינים
היפר - קונה רכבים לפירוק ונסיעה במרכז

לתיאום פגישה או שיחה טלפונית אנא צרו קשר

המאמר נכתב ע"י "היפר – קונה רכבים לפירוק " החברה המובילה לקניית רכבים לפירוק ולנסיעה, יד שניה ולגריטה

היפר - קונה רכבים לפירוק ונסיעה

פוסט זה בבלוג חוקר את העסק המשגשג של קניית מכוניות לפירוק במרכז ישראל. הוא מתעמק בסיבות לכך שהעסק הזה פורח, התהליך הכרוך בו, ושלל היתרונות שהוא מציע הן למוכרים והן לקונים. זהו מדריך מקיף לכל מי שמתעניין בענף פירוק הרכב.

הבנת הקונספט: מה המשמעות של קניית מכוניות לפירוק?

קניית רכבים לפירוק מתייחסת לפרקטיקה של רכישת רכבים שאינם בשימוש עוד או שנחשבים ללא תיקון, מתוך כוונה לפרק אותם לרכיבים או חלקים בודדים. תהליך זה מבוצע בדרך כלל במרכזים מיוחדים בהם מפורקים בקפידה את הרכבים, והחלקים השמישים נשמרים למכירה חוזרת.

  • 1. הצלת רכיבים בעלי ערך:
    אחת המטרות העיקריות של קניית מכוניות לפירוק היא להציל רכיבים יקרי ערך שניתן לעשות בהם שימוש חוזר או למכור. רכיבים אלו יכולים לכלול מנועים, הילוכים, מערכות חשמל, חלקי גוף ועוד. על ידי פירוק קפדני של הרכבים, ניתן להפריד את החלקים הניתנים להצלה ולחדש אותם לשימוש בכלי רכב אחרים או למכור ללקוחות המחפשים חלופות זולות לחלקים חדשים.
  • 2. מיחזור וצמצום פסולת:
    היבט חשוב נוסף בקניית רכבים לפירוק הוא ההתמקדות במיחזור וצמצום הפסולת. על ידי פירוק הרכבים וחילוץ חלקים שמישים, זה עוזר למזער את כמות הפסולת שאחרת תגיע למזבלות. בנוסף, ניתן למחזר חומרים אחרים כגון מתכות, פלסטיק וזכוכית, מה שמפחית עוד יותר את ההשפעה הסביבתית של סילוק הרכב כולו.
  • 3. תמיכה בכלכלה המעגלית:
    קניית רכבים לפירוק מתיישרת עם עקרונות הכלכלה המעגלית. במקום לזרוק כלי רכב שכבר אינם פונקציונליים, נוהג זה מאפשר שימוש חוזר ומיחזור של משאבים יקרי ערך. על ידי הארכת תוחלת החיים של רכיבים והפחתת הצורך בייצור חדש, זה עוזר לשמר משאבי טבע ולהפחית את צריכת האנרגיה הקשורה לייצור חלקים חדשים.

מדוע העסק פורץ במרכז?

ישנם מספר גורמים התורמים לעסק המשגשג של קניית מכוניות לפירוק במרכז. ראשית, המרכז הוא לרוב מוקד לתחבורה ומסחר, מה שאומר שיש ריכוז גבוה של כלי רכב באזור. זה מספק אספקה קבועה של מכוניות שאינן בשימוש עוד או נחשבות ללא תיקון.

בנוסף, המרכז הוא בדרך כלל בית לאוכלוסיה מגוונת, הכוללת אנשים מרקע סוציו-אקונומי שונה. המשמעות היא שיש מגוון רחב של כלי רכב זמין לפירוק, העונים לצרכי לקוחות משתנים. ממכוניות יוקרה ועד רכבים קומפקטיים, המרכז מציע מבחר מגוון לעוסקים בשוק החלפים המוצלים.

זאת ועוד, המרכז נוהג לקיים רשת מבוססת של מרכזי פירוק וחצרות חילוץ. עסקים אלו ביססו את עצמם כמקורות אמינים ומהימנים לרכישת חלפים משומשים לרכב. זה, בתורו, מושך לקוחות שמחפשים רכיבים איכותיים במחירים נוחים.

יתר על כן, במרכז יש לעתים קרובות תעשיית רכב משגשגת, עם מספר רב של חנויות תיקונים, מכונאים וחובבי רכב באזור. אנשי מקצוע וחובבים אלה זקוקים ללא הרף לחלקי חילוף, מה שהופך את הביקוש למכוניות מפורקות ולרכיבים שחולצו לגדולים באופן עקבי.

לבסוף, המרכז הוא לעתים קרובות מוקד לחדשנות וטכנולוגיה, מה שאומר שיש ביקוש הולך וגובר לחלקי רכב מתקדמים ומיוחדים. מרכזי פירוק באזור מצוידים היטב לטיפול בכלי רכב חדישים ומערכות מורכבות שלהם, מה שהופך אותם לבחירה מועדפת עבור לקוחות המחפשים רכיבים ספציפיים.

האם יש יתרונות סביבתיים לתרגול זה?

כן, אכן יש יתרונות סביבתיים משמעותיים הקשורים לנוהג של קניית מכוניות לפירוק. ראשית, על ידי קנייה ופירוק של רכבים ישנים או פגומים, ניתן להציל חומרים יקרי ערך ולמחזר אותם, ולצמצם את הצורך בייצור חדש. זה עוזר לשמר משאבי טבע וממזער את ההשפעה הסביבתית של תהליכי כרייה וייצור.

בנוסף, תהליך פירוק המכוניות מאפשר סילוק נכון של חומרים מסוכנים, כגון שמן, נוזל קירור וחומצת מצבר. חומרים אלו, אם אינם מטופלים בצורה נכונה, עלולים להוות סיכונים חמורים לסביבה ולבריאות האדם. על ידי פירוק מכוניות במתקנים מיוחדים, ניתן להסיר את החומרים המזיקים הללו בבטחה ולהיפטר בהתאם לתקנות איכות הסביבה.

יתר על כן, על ידי חילוץ חלקים שמישים מכלי רכב ישנים, הצורך בייצור חדש מצטמצם. זה, בתורו, מפחית את צריכת האנרגיה ואת פליטת גזי חממה הקשורים לייצור חלקים חדשים. על ידי הארכת תוחלת החיים של הרכיבים הקיימים, תרגול קניית מכוניות לפירוק תורם לכלכלה בת קיימא ומעגלית יותר.

יתרה מכך, תהליך הפירוק מאפשר סילוק אחראי של חומרים שאינם ניתנים למחזור. אמנם נעשים מאמצים למחזר כמה שיותר, אבל ישנם כמה רכיבים של מכונית שלא ניתן למחזר. עם זאת, על ידי פירוק הרכב בסביבה מבוקרת, ניתן להשליך את החומרים שאינם ניתנים למחזור כראוי, ולמזער את הסיכון לזיהום ולנזק סביבתי.

התהליך: איך עובדת קניית מכוניות לפירוק?

כאשר מדובר בקניית מכוניות לפירוק, התהליך כולל בדרך כלל כמה שלבים מרכזיים. בראש ובראשונה, על הקונה לזהות מכוניות פוטנציאליות לרכישה. ניתן לעשות זאת באמצעות ערוצים שונים, כגון מודעות מסווגות מקוונות, מכירות פומביות, או קשר ישיר עם בעלי מכוניות המעוניינים למכור את כלי הרכב שלהם. ברגע שנמצא מכונית מתאימה, הקונה ינהל משא ומתן על מחיר עם המוכר, תוך התחשבות בגורמים כמו מצב הרכב, גילו ושווי השוק.

לאחר הסכמה על הרכישה, השלב הבא הוא לדאוג להובלת הרכב למתקן הפירוק. במקרים מסוימים, ייתכן שלרוכש יהיה אמצעי הובלה משלו, בעוד שבאחרים הוא עשוי להסתמך על שירותי גרירה מקצועיים. חשוב לוודא שההובלה מתבצעת בצורה בטוחה ובהתאם לתקנות המקומיות.

עם ההגעה למתקן הפירוק, הרכב יעבור בדיקה יסודית. בדיקה זו מסייעת לקבוע את מצב הרכב ולהעריך אילו חלקים ניתן להציל ולמכור. חשוב להצטייד באנשי מקצוע מיומנים הבקיאים במכונאות רכב ובתהליכי פירוק כדי לבצע הערכה זו בצורה מדויקת.

לאחר סיום הבדיקה, מתחיל תהליך הפירוק. טכנאים מיומנים יסירו ויסווגו בקפידה את מרכיבי הרכב השונים, תוך הפרדה בין חלקים הניתנים למיחזור או למכירה מאלה שיש להשליך כראוי. תהליך זה דורש כלים וציוד מיוחדים כדי להבטיח חילוץ בטוח ויעילה של חלקים.

לאחר פירוק מלא של המכונית, החלקים שניצלו בדרך כלל מנוקים, נבדקים ומאוחסנים כראוי. לאחר מכן ניתן למכור חלקים אלו ללקוחות שזקוקים להחלפות במחירים סבירים לרכבים שלהם. שאר החומרים, כגון מתכות ופלסטיק, נשלחים למיחזור או לסילוק בהתאם לתקנות איכות הסביבה.

מי הם השחקנים הגדולים בשוק?

בשוק רכישת מכוניות לפירוק ישנם מספר שחקנים מרכזיים אשר ביססו נוכחות חזקה. שחקנים אלו הם בדרך כלל חברות המתמחות במיחזור ופירוק רכבים, והן ממלאות תפקיד מכריע בתעשייה. יש להם את התשתית, המומחיות והמשאבים לבצע ביעילות את כל התהליך, מרכישת המכוניות ועד למיחזור או מכירת החלקים שניצלו.

אחד השחקנים הגדולים בשוק הוא Green Auto Dismantlers. עם רשת נרחבת של מתקני פירוק והמוניטין של קיימות סביבתית, Green Auto Dismantlers הפכה לשם מהימן בתעשייה. הם נותנים עדיפות למיחזור ולמזעור פסולת, ומבטיחים שתהליך הפירוק יתבצע בצורה ידידותית לסביבה.

שחקן בולט נוסף הוא Auto Recyclers Inc. הידוע בשירות הלקוחות יוצא הדופן ובמחירים התחרותיים שלהם, Auto Recyclers Inc בנתה בסיס לקוחות נאמן לאורך השנים. יש להם מגוון רחב של חלקים מוצלים זמינים למכירה, מה שהופך אותם לאפשרות בחירה עבור אנשים פרטיים ועסקים הזקוקים לרכיבי רכב במחיר סביר.

בנוסף, פתרונות פינוי רכבים היא שחקן מרכזי בשוק. הם מתמחים בסילוק נכון של רכבים שאינם מתאימים יותר לפירוק או חילוץ. המומחיות שלהם בטיפול בחומרים מסוכנים והקפדה על תקנות סביבתיות מחמירות הופכות אותם לבחירה אמינה לסילוק מכוניות בצורה אחראית לסביבה.

אחרון חביב, מומחי חילוץ רכבים הם שחקן מפתח בשוק. יש להם רשת עצומה של אנשי קשר וקונים, המאפשרת להם למכור במהירות וביעילות חלקים שניצלו. ההתמקדות שלהם בבקרת איכות ובדיקות קפדניות מבטיחה שהלקוחות מקבלים רכיבים אמינים ופונקציונליים.

"כמה שיותר יותר טוב": תפקידה של התחרות בתעשייה זו

לתחרות תפקיד חיוני בענף רכישת מכוניות לפירוק במרכז. זה מניע חדשנות, משפר את איכות השירות ומועיל הן למוכרים והן לקונים. עם מספר חברות שמתמודדות על לקוחות, ישנה דחיפה מתמדת להציע מחירים טובים יותר, זמני אספקה מהירים יותר וחוויות לקוחות משופרות.

שוק תחרותי אומר שלמוכרים יש יותר אפשרויות לבחור מהן בעת מכירת המכוניות שלהם לפירוק. הם יכולים להשוות הצעות ולנהל משא ומתן לעסקאות טובות יותר, ולהבטיח שהם מקבלים מחיר הוגן עבור הרכבים שלהם. תחרות בריאה זו גם מעודדת חברות לספק תמחור שקוף והערכות הוגנת, מה שמעניק למוכרים אמון בתהליך.

עבור קונים, התחרות מטפחת מגוון רחב ומקיף יותר של חלקים שניצלו. לחברות יש מוטיבציה למצוא ולהחזיק מגוון רחב יותר של רכיבים כדי למשוך לקוחות. זה מועיל לקונים שיכולים למצוא את החלקים הספציפיים שהם צריכים עבור פרויקטי התיקונים או השיקום שלהם, לרוב במחירים תחרותיים.

יתרה מכך, התחרות מניעה חברות לשפר באופן מתמיד את השירותים והתפעול שלהן. הם משקיעים בטכנולוגיה מתקדמת, בתהליכים יעילים ובכוח אדם מיומן כדי להשיג יתרון תחרותי. זה מביא לזמני פירוק מהירים יותר, הערכות מדויקות יותר ותמיכת לקוחות טובה יותר. קונים ומוכרים נהנים מעסקאות מהירות יותר ומחוויה כוללת חלקה יותר.

בנוסף, התחרות מעודדת חברות לתעדף את שביעות רצון הלקוחות. הם יודעים שמתן שירות יוצא דופן הוא חיוני למשיכת לקוחות בשוק תחרותי ולשימור. זה מוביל לשיפור התקשורת, תשובות בזמן לפניות ותמיכת לקוחות כוללת טובה יותר.

מדוע כדאי לך לשקול למכור את המכונית שלך לפירוק?

אם יש לכם רכב ישן או פגום שאינו מתאים יותר לכביש, מכירתו לפירוק יכולה להיות החלטה נבונה. ישנן מספר סיבות משכנעות מדוע כדאי לשקול אפשרות זו.

ראשית, מכירת המכונית שלך לפירוק מאפשרת לך להרוויח קצת כסף מרכב שאינו פונקציונלי. במקום לתת לו לשבת במוסך או בחצר שלך, אתה יכול להפוך אותו למזומן על ידי מכירתו לחברת פירוק. הם יעריכו את ערך המכונית שלך על סמך חלקיו ויציעו לך מחיר הוגן עבורו.

שנית, פירוק המכונית שלך היא בחירה אחראית לסביבה. על ידי מכירת אותו לחברת פירוק, אתה מבטיח שחלקים וחומרים שלו יעשו שימוש חוזר או ממוחזרים, מה שמפחית את ההשפעה הסביבתית. זה עוזר בשימור משאבי טבע ובמזעור טביעת הרגל הפחמנית הקשורה בייצור חלקים חדשים.

יתרה מכך, מכירת רכבך לפירוק היא תהליך נוח וללא טרחה. חברות פירוק דואגות לכל הניירת והלוגיסטיקה והופכות את תהליך המכירה לחלק ויעיל. הם ידאגו לאיסוף הרכב ממיקומכם, ויחסכו לכם את הטרחה למצוא קונה ולארגן הובלה.

בנוסף, מכירת המכונית שלך לפירוק יכולה לפנות מקום יקר במוסך או בחצר שלך. במקום להחזיק רכב לא פונקציונלי שתופס מקום יקר, ניתן להיפטר ממנו ולנצל את השטח למטרות אחרות.

לבסוף, מכירת הרכב שלך לפירוק היא דרך אחראית להשליך רכב שעלול להיות לא בטוח או יקר לתיקון. במקום לבזבז כסף על תיקונים או להסתכן בתאונות פוטנציאליות עקב חלקים פגומים, אתה יכול למכור אותו לפירוק ולוודא שהמכונית ממוחזרת כראוי או בשימוש חוזר.

האם אתה באמת יכול להרוויח כסף ממכונית זבל?

כן, אתה בהחלט יכול להרוויח כסף ממכונית זבל. למרות שזה עשוי להיראות מנוגד לאינטואיציה, אפילו לכלי רכב שהם ישנים, פגומים או שאינם מתפקדים עוד יש ערך. חברות פירוק מתמחות בהפקת הערך המקסימלי ממכוניות אלו על ידי הערכת חלקיהן וחומריהן.

כאשר אתה מוכר רכב זבל לחברת פירוק, הם יעריכו את מצבו ויקבעו את שווי החלקים הניתנים להצלה. חלקים אלה יכולים לכלול את המנוע, תיבת ההילוכים, הדלתות, הצמיגים ורכיבים שונים אחרים. גם אם המכונית שלך פגומה קשות או לא מתפקדת, סביר להניח שעדיין יש חלקים שמישים שניתן למכור.

הערך של מכונית זבל יהיה תלוי בגורמים שונים כגון יצרן, דגם, גיל ומצב הרכב. למרות שאולי לא תקבל כסף כמו שהיית מקבל עבור מכונית מתפקדת במלואה, אתה עדיין יכול לצפות להרוויח מחיר הוגן עבור מכונית הזבל שלך.

בנוסף לחלקים, חברת הפירוק תשקול גם את שווי הגרוטאות. מכוניות מכילות מתכות שונות כמו פלדה, אלומיניום ונחושת, שניתן למחזר ולמכור. זה מוסיף לערך הכולל של מכונית הזבל.

מכירת רכב זבל היא דרך מצוינת להיפטר מרכב שתופס מקום ועולה לך כסף בתחזוקה ותיקונים. במקום לשלם על תיקונים יקרים או לתת לרכב להתדרדר עוד יותר, תוכלו למכור אותו לחברת פירוק ולקבל בתמורה מזומן.

חשוב לציין שערכו של רכב זבל יכול להשתנות בהתאם לדרישת השוק ולחברת הפירוק הספציפית שתבחרו. לכן, מומלץ לערוך מחקר ולקבל הצעות מחיר ממספר חברות כדי להבטיח שתקבל את המחיר הטוב ביותר עבור מכונית הזבל שלך.

כיצד נקבע התמחור?

התמחור של מכוניות זבל בענף הפירוק נקבע באמצעות שילוב של גורמים. ראשית, מצב המכונית משחק תפקיד משמעותי בקביעת ערכו. מכוניות שעדיין פועלות, יש להן פחות נזקים ויש להן יותר חלקים שניתנים להצלה יקבלו בדרך כלל מחיר גבוה יותר. מאידך, מכוניות שאינן פונקציונליות לחלוטין או שנפגעו קשות עשויות להיות בעלות ערך נמוך יותר.

שנית, המותג והדגם של המכונית משפיעים גם על התמחור. לחלק ממותגי ודגמי רכב יש ביקוש גבוה יותר לחלקים שלהם, מה שיכול להעלות את הערך של מכונית זבל. מכוניות נדירות או וינטג' עשויות גם לדרוש מחיר גבוה יותר בשל המחסור והערך הפוטנציאלי שלהן עבור אספנים.

בנוסף, הביקוש בשוק לחלקים וחומרים ספציפיים יכול להשפיע על התמחור. אם יש ביקוש גבוה לרכיבים או מתכות מסוימות, ייתכן שחברת הפירוק תהיה מוכנה לשלם יותר עבור רכב שמכיל את אותם חלקים יקרי ערך.

ראוי להזכיר שהתמחור יכול להשתנות גם בין חברות פירוק. לכל חברה עשוי להיות תהליך הערכה ומבנה תמחור משלה. לכן, מומלץ לקבל הצעות מחיר ממספר חברות כדי להבטיח שתקבלו מחיר הוגן עבור רכב הזבל שלכם.

בעת קביעת המחיר, חברות פירוק ישקלו בדרך כלל את העלויות שיגרמו להן לפירוק המכונית, להציל את החלקים ולמחזר את שאר החומרים. הם גם יתייחסו לשולי הרווח שלהם.

ניווט בחוקיות: מהן התקנות המסדירות את העסק הזה?

ענף הפירוק כפוף לתקנות ודרישות משפטיות שונות על מנת להבטיח סילוק בטוח ואחראי לסביבה של כלי רכב. אחת התקנות המרכזיות היא קבלת הרישיונות וההיתרים הדרושים לפעילות כעסק פירוק. רישיונות אלו דורשים בדרך כלל עמידה בתקנים ותקנות ספציפיים שנקבעו על ידי הרשויות המקומיות.

במדינות רבות, חברות פירוק מחויבות באישור סביבתי המתאר כיצד הן מטפלות בחומרים מסוכנים, כמו נפט, דלק וסוללות, כדי למנוע זיהום וזיהום. כמו כן, עליהם לציית לתקנות לגבי סילוק נאות של חומרים מסוכנים אלו.

היבט חשוב נוסף של המסגרת המשפטית הוא התיעוד והניירת הנכונים בעת קניית ופירוק רכבים. חברות פירוק נדרשות לרוב לשמור תיעוד של כלי הרכב שהן רוכשות, כולל פרטי המוכר, מספרי זיהוי של רכבים (VINs) והוכחת בעלות. זה עוזר להבטיח שהמכוניות המפורקות לא ייגנבו או יהיו מעורבות בפעילות בלתי חוקית כלשהי.

בנוסף, תקנות מסוימות עשויות לחייב חברות פירוק לדווח על סילוק ומיחזור של כלי רכב לרשויות הרלוונטיות. זה עוזר לעקוב אחר מספר כלי הרכב המפורקים ומבטיח שהם ממוחזרים כראוי או מסולקים בהתאם לתקנים סביבתיים.

יתרה מזאת, תקנות עשויות להסדיר גם את תהליך הפירוק עצמו, תוך ציון אמצעי בטיחות ונהלים שיש לנקוט בהם כדי להגן על העובדים ולמנוע תאונות. זה יכול לכלול הנחיות לטיפול במכונות כבדות, אחסון נכון של חומרים מסוכנים ושימוש בציוד מגן אישי.

קניית רכבים לפירוק במרכז היא לא רק עסק רווחי אלא גם יוזמה ידידותית לסביבה. זהו מצב של win-win למוכרים שרוצים להיפטר מהמכוניות הישנות והבלתי שמישות שלהם, ולקונים שיכולים לעשות מחדש או למחזר את המכוניות הללו. הענף, למרות שהוא מאתגר, מציע הזדמנויות רבות.

השירותים שלנו

קונה רכבים לפירוק מכל הסוגים

רכישת רכבים לפירוק יכולה להציע שפע של יתרונות הן לאנשים פרטיים והן לעסקים בתעשיית הרכב. ראשית, הוא מספק הזדמנות לרכוש חלקים ורכיבים בעלי ערך בשבריר מהעלות בהשוואה לרכישת חדשים.

רכבים שעברו תאונה ובכל מצב

אנו קונים ממך את כל סוגי הרכבים אחרי תאונה מכל סוג ומכוניות בכל המצבים, גם אם הרכב "טוטאלוס" ונראה לך שאין ו"לא" יצא ממנו כלום אנו מבטיחים לכם שכן תוכלו להרוויח עליו כסף.

רכבים לגריטה

לי רכב שהגיעו לסוף חייהם, התפיסה הרווחת היא שהם לא יותר מאשר זבל חסר ערך. עם זאת, זה לא יכול להיות רחוק יותר מהאמת. למעשה, לרכבים שנגרטים יש ערך כלכלי משמעותי שלעיתים לא מורגש.

קונה רכבים יד 2

ניווט בעולם של מכוניות יד שנייה יכול להיות תהליך מייאש. פוסט בלוג זה נועד להדריך קונים פוטנציאליים במסע של רכישת רכב יד שנייה, לדון ביתרונות, במלכודות הפוטנציאליות, ומתן עצות חיוניות.

קונה רכבים לנסיעה

תכנון טיול בכביש דורש שיקולים רבים ואחד החשובים ביותר הוא סוג הרכב שבו תשתמשו. פוסט זה בבלוג מספק תובנות חשובות כיצד לבחור את המכונית המתאימה לטיול שלך.

הורדת רכב מהכביש

אז אתם בטח שואלים את עצמכם מה קורה עם הרכב שלכם אחרי שאנו קונים מכם אותו? (במחיר הכי הוגן בשוק) אז ככה, אנו נפרק אותו לגורמים ולאחר מכן נמשיך למחזר עד שיהפוך לתוצר חדש.

מאמרים נוספים

אזורי שירות

שאלות נפוצות
פירוק רכב מה זה אומר בעצם?

כאשר הרכב שלכם לקיצו  ואינו משמש אתכם יותר, באפשרותכם למכור אותו לחברה שמתמחה בפירוק רכבים. מיד לאחר מכירתו, הרכב שלכם יועבר בצורה מבוקרת למגרש הפירוק, במגרש בפירוק יפורקו ממנו שת כל חלקיו הפנימיים. וכמו כן, המתכות שלו יעברו לגריטה ולמחזור ברזל.

לעיתים קרובות אנו רואים שמכירת רכבים לפירוק מתבצעת לאחר מעורבות בתאונה כלשהי שבעקבותיה הרכב הוגדר כטוטאלוס ואינו יכול להיות מתוקן (או שעלות התיקון גבוהה מערך האוטו) והוא מושבת וכאשר הורידו אותו מהכביש. יש לפנות לפירוק רכבים כאשר מדובר ברכב ישן שאחזקתו יקרה, או שהתקלות שלו מרובות והסיכוי למכור אותו בשוק הפרטי נמוך.

כידוע לנו, בעבר מדינת ישראל הפעילה תכנית "גריטה ממשלתית" במגרשי פירוק מורשים בלבד, וזאת בכדיי שהתכנית שנועדה להקטין את זיהום האוויר ולעודד אנשים להחליף לרכבים חדשים יותר שפולטים מעט אוויר "מלוכלך".
כיום פירוק רכבים מתבצע באופן פרטי במגרשי פירוק שפזורים בכל רחבי הארץ. אנו ממליצים לכם מאוד לוודא שמדובר במגרש פירוק אמין ומקצועי עם אוזן קשבת וזמינות יתרה, כל זאת  בכדי שהרכב שמכרתם לפירוק לא יחזור אל הכביש בעתיד.

שאלת השאלות! אתם לא לבד, ישנם הרבה בעלי רכבים שמבצעים מכירה של לפירוק, רכב שלא נוסע או מושבת למגרש הפירוק. ומגרשי הפירוק קונים גם רכבים שירדו מהכביש ולא כשירים לנסיעה או שלא יכולים להניע אפילו. כתוצאה מכך ולעזרה ללקוחות, ישנם אל מעט מגרשי פירוק אשר מספקים שירותי גרירה ממקום הימצאו של הרכב (אצלנו ב"היפר קונה רכבים לפירוק" תקבלו גרירה במתנה על כל מכירה!

זאת שאלה כללית משתנה מרכב לרכב וכל מקרה לגופו, אבל ברוב המקרים, התשלום עבור רכב לפירוק משתנה בהתאם לסוג הרכב, שנתון הייצור שלו ומצב הרכב, האם הוא נוסע? האם הוא מושבת? וכו'. ברוב המקרים, התשלום על הרכב יעמוד על כ- 10% מערכו.

לפני שאנו מבצעים מכירה של הרכב שלנו למגרש פירוק רכבים, יש לגשת ל"משרד הרישוי" ולבטל את הרישיון של הרכב. את ביטול הרישיון תוכלו לעשות בעצמכם, או על ידי מיופה כוח מטעמכם, כשעליכם להגיע עם תעודת זהות ורישיון הרכב ולמלא בקשה לביטול רישום הרכב. לאחר הגשת הבקשה, תקבלו אישור זמני ל- 48 שעות לנסיעה ברכב עד למגרש הפירוק, ולאחר מכן יהיה אסור לנהוג בו. אנו ב"היפר קונה רכבים לפירוק" נעשה את כל העבודה ה"שחורה" במקומכם ולא תצטרכו לעשות כלום!

כמו שהזכרנו למעלה, בעבר אכן  הייתה תכנית "גריטת רכבים" מטעם המדינה אולם היא כבר הסתיימה.
התכנית הוקמה במטרה לצמצם באופן משמעותי את כמות הרכבים הישנים, אלו שהם בני למעלה מ-20 שנה, שמזהמים ואינם בטיחותיים על הכביש. במסגרת התכנית בעלי רכבים קיבלו תמריץ כלכלי של 3,000 ₪ בתמורה לגריטת הרכב שלהם. עם זאת הרכבים נדרשו לעמוד בקריטריונים שונים כדי לקבל את התמריץ.

קישורים למידע חיוני

לקוחות ממליצים

אביב סער
קרא עוד
תודה לרפאל על השירות האיכותי, אזה בנאדם, אמין מאד, אני ממליץ לכל מי שיש רכב לפירוק שיצור קשר עם פירוקי
רוני משה
קרא עוד
תודה רבה לצוות פירוקי, נתנו לי הערכת מחיר בטלפון, הגיעו ראו את הרכב וגררו אותי, אני בהחלט ממליץ על החברה האלה.
רמי עגמון
קרא עוד
הייתה ברשותי מזדה ישנה, ישבה המון זמן בחניה ליד הבית, רציתי להעיף אותה לפח, דיברתי עם פירוקי באו שילמו מזומן ולקחו את הרכב, תענוג
שי ניסן
קרא עוד
הגיע אלי מהר, קנה את הרכב תוך 10 דקות קיבלתי תשלום במזומן והעברת בעלות ,ממש מקצועי ואמין מומלץ מאוד.
יוסף כרמית
קרא עוד
מהשיחה הראשונה עד שכבר מכרתי את האוטו ונפטרתי ממנו לא עברה אפילו שעה אחת! רפאל התותח תמשיך ככה!
אילנית הרוש
קרא עוד
חייגתי, ענה לי בחור בשם רפאל, עוד מהשיחה קיבלתי ייעוץ ואת כל ההסברים, בסוף החלטתי שאני כן הולכת על זה. תודה לרפאל האלוף.
אלון יצחק
קרא עוד
חיפשתי באינטרנט והגעתי לכמה אנשים שלא כל כך היה להם סבלנות להסביר לי, עד שהגעתי לרפאל ועוד מהשיחה הבנתי שלו אני רוצה למכור את הרכב וככה היה. יישר כח!
הקודם
הבא
דילוג לתוכן