לא מוכרים חלקים לרכבים!

היפר - קונה רכבים לפירוק ונסיעה

קונה רכבים לפירוק במזומן

תוכן עניינים
קונה רכבים לפירוק במזומן

לתיאום פגישה או שיחה טלפונית אנא צרו קשר

המאמר נכתב ע"י "היפר – קונה רכבים לפירוק " החברה המובילה לקניית רכבים לפירוק ולנסיעה, יד שניה ולגריטה

היפר - קונה רכבים לפירוק ונסיעה

הפוסט בבלוג שכותרתו 'קנה מכוניות לפירוק במזומן' חוקר את העסק ההולך וגדל של קניית מכוניות ישנות, פגומות או לא רצויות לצורך פירוקן לחלקי חילוף. הוא מתעמק ביתרונות של מכירת מכוניות במזומן, בתהליך הכרוך, ובהשלכות הסביבתיות של נוהג זה.

הביקוש הגובר לפירוק מכוניות

בשנים האחרונות חלה עלייה משמעותית בביקוש לשירותי פירוק רכבים. ניתן לייחס את המגמה ההולכת וגוברת זו למספר גורמים, ביניהם הגברת המודעות לנושאי איכות הסביבה, הצורך בפתרונות חסכוניים והרצון למקסם את הערך של כלי רכב ישנים.

  • מודעות סביבתית
    עם הדאגה הגוברת לאיכות הסביבה, יותר ויותר אנשים מחפשים פתרונות ברי קיימא לסילוק המכוניות הישנות שלהם. פירוק רכב מציע חלופה ירוקה יותר לשיטות המסורתיות של סילוק כלי רכב, כמו שליחתם למגרשי גרוטאות או למזבלות. על ידי פירוק מכוניות ומיחזור חלקיהן, ניתן לשחזר משאבים יקרי ערך ולעשות בהם שימוש חוזר, להפחית את העומס על משאבי הטבע ולמזער את הפסולת.
  • עלות תועלת
    פירוק רכב פונה גם למי שמחפש פתרונות חסכוניים. מכירת רכב ישן לפירוק עשויה להביא לרוב מחיר גבוה יותר בהשוואה למכירתו כולה. הסיבה לכך היא שחלקים רבים של הרכב, כמו מנוע, תיבת הילוכים ואלקטרוניקה, עדיין מחזיקים ערך וניתן למכור אותם בנפרד. בנוסף, על ידי מכירת המכונית לפירוק, בעלים יכולים להימנע מתיקונים יקרים או הוצאות תחזוקה הכרוכות בהחזקת רכב ישן על הכביש.
  • מקסום ערך
    פירוק רכב מאפשר לבעלים למקסם את ערך הרכבים הישנים שלהם. במקום פשוט לגרוט מכונית תמורת תמורה מינימלית, מכירתה לפירוק מאפשרת לבעלים להפיק את הערך המקסימלי מהשקעתם. גם אם מכונית כבר לא מתפקדת או שיש לה נזק משמעותי, סביר להניח שעדיין יש חלקים שניתנים להצלה שניתן למכור ברווח. זה לא רק עוזר לבעלים להחזיר חלק מההשקעה הראשונית שלהם אלא גם תורם לכלכלה המעגלית על ידי הפחתת פסולת וקידום שימוש חוזר ברכיבים יקרי ערך.

למה למכור את המכונית שלך במזומן?

מכירת המכונית שלך במזומן מציעה יתרונות רבים שהופכים אותה לאופציה אטרקטיבית עבור אנשים רבים. ראשית, מכירת המכונית שלך במזומן מספקת לך נזילות פיננסית מיידית. במקום לחכות לקונים פוטנציאליים או להתמודד עם התהליך הממושך של מכירת רכב באופן פרטי, מכירה במזומן מאפשרת לך לגשת במהירות לכספים הדרושים לך.

שנית, מכירת המכונית שלך במזומן מבטלת את הטרחה והלחץ הכרוכים במכירת רכב בשיטות מסורתיות. אינך צריך לדאוג לגבי פרסום המכונית שלך, משא ומתן עם קונים פוטנציאליים, או התמודדות עם ניירת וחוקיות. במכירה במזומן, תוכלו להימנע מתהליך של מכירת רכב באופן פרטי שלוקח זמן ולעתים קרובות מתסכל.

יתרה מכך, מכירת המכונית שלך במזומן מציעה עסקה פשוטה ושקופה. אתה לא צריך לדאוג לגבי אי הוודאות של משא ומתן על מחיר או בעיות פוטנציאליות עם מימון. עסקאות מזומן הן פשוטות וישירות, מספקות לשני הצדדים שקט נפשי ומבטיחות תהליך חלק ויעיל.

בנוסף, מכירת המכונית שלך במזומן מאפשרת לך להימנע מפחת. ככל שמכוניות מתבגרות, ערכן יורד עם הזמן. על ידי מכירת רכבך במזומן, תוכל לקבל מחיר הוגן עבור הרכב שלך, גם אם הוא ירד משמעותית. זה יכול להיות מועיל במיוחד אם אתה מחפש לשדרג לדגם חדש יותר או פשוט רוצה להפיק את המרב מהמכונית הישנה שלך.

הבנת תהליך פירוק הרכב

פירוק רכב הוא תהליך קפדני הכולל פירוק קפדני של רכב למרכיביו ולחלקיו הבודדים. זה דורש טכנאים מיומנים שיש להם הבנה מעמיקה של מכונאות רכב והמערכות השונות בתוך מכונית.

השלב הראשון בתהליך הוא הערכת המכונית. טכנאים מעריכים את מצב הרכב, לרבות תפקודו הכולל, קילומטראז' וכל נזק או בלאי. הערכה זו עוזרת לקבוע את ערך המכונית ואת הערך הפוטנציאלי של חלקיה.

לאחר השלמת ההערכה, מתחיל תהליך הפירוק. זה מתחיל בדרך כלל בהסרת החלקים הנגישים בקלות, כגון הדלתות, הפגושים והפנסים. לאחר מכן, הטכנאי ממשיך להסיר את המנוע, תיבת ההילוכים ורכיבים מכניים עיקריים אחרים.

לאורך תהליך הפירוק, הטכנאי מסמן ומארגן בקפידה כל חלק כדי להבטיח זיהוי קל בהמשך. זה חיוני, מכיוון שהחלקים יימכרו בנפרד או ישמשו לתיקונים או החלפות בכלי רכב אחרים.

לאחר השלמת הפירוק, החלקים נבדקים לאיתור כל נזק או ליקוי. ניתן לנקות, לשפץ ולמכור חלקים במצב טוב כחלקים משומשים. מצד שני, חלקים שניזוקו או שאינם מתפקדים יותר נפטרים כראוי או ממוחזרים בצורה ידידותית לסביבה.

חשוב לציין שתהליך פירוק הרכב עומד בתקנות הבטיחות והסביבה המחמירות. חומרים מסוכנים, כגון נוזלים וסוללות, מטופלים בקפידה ומושלכים בהתאם לתקנות המקומיות כדי למזער כל השפעה שלילית על הסביבה.

ההשפעה הסביבתית: האם פירוק רכב 'ירוק'?

פירוק רכבים נחשב לרוב כפתרון 'ירוק' להתמודדות עם רכבים סופיים. כאשר מכונית מפורקת, חלקיה נשמרים ועושים שימוש חוזר, מה שמפחית את הצורך בייצור חדש וממזער את כמות הפסולת הנוצרת. תהליך זה עוזר לשמר משאבי טבע, להפחית את צריכת האנרגיה ולהקטין את טביעת הרגל הפחמנית הקשורה בייצור חלקי רכב חדשים.

על ידי חילוץ ושימוש חוזר בחלקים, פירוק מכוניות מפחית את הביקוש לחומרי גלם, כגון פלדה, אלומיניום ופלסטיק. זה, בתורו, מפחית את הצורך בכרייה והפקה, שעלולות להיות להם השפעות סביבתיות משמעותיות, כולל הרס בתי גידול וזיהום מים. בנוסף, האנרגיה הדרושה לייצור חלקים חדשים מופחתת, מה שמוביל לפליטת גזי חממה נמוכה יותר.

יתר על כן, פירוק מכוניות מסייע בהפחתת פסולת המזבלה. כאשר מכונית אינה מסולקת כראוי, היא עלולה להסתיים במזבלה, תופסת מקום יקר ועלולה לשחרר חומרים מסוכנים לסביבה. על ידי פירוק המכונית ומיחזור או השלכה נכונה של מרכיביה, כמות הפסולת הנשלחת למזבלות מצטמצמת משמעותית.

פירוק רכב גם משחק תפקיד בהפחתת זיהום האוויר. על ידי חילוץ ושימוש חוזר בחלקים, יש פחות צורך בייצור והובלה של חלקים חדשים. זה מפחית את הפליטות הקשורות לייצור ושילוח. בנוסף, השלכה נכונה של חומרים מסוכנים, כגון שמן מנוע ונוזל קירור, מונעת מהם לזהם את האוויר והמים.

חשוב לציין כי פירוק רכב צריך להתבצע על ידי מתקנים מוסמכים העומדים בתקנות איכות הסביבה המחמירות. מתקנים אלה מבטיחים טיפול בחומרים מסוכנים וסילוקם כראוי, תוך מזעור ההשפעה השלילית הפוטנציאלית על הסביבה.

כיצד לבחור את שירות הפירוק הנכון?

בחירת שירות הפירוק הנכון היא קריטית כאשר אתה מחליט למכור את המכונית שלך במזומן. להלן מספר גורמים שכדאי לקחת בחשבון בעת קבלת ההחלטה:

  • 1. מוניטין וניסיון:
    חפשו שירות פירוק בעל מוניטין איתן וניסיון של שנים בענף. קרא ביקורות והמלצות של לקוחות כדי לקבל מושג לגבי האמינות והמקצועיות שלהם.
  • 2. רישוי והסמכות:
    יש לוודא ששירות הפירוק הינו מורשה ומוסמך לבצע את התהליך בצורה חוקית ובטוחה. זה מבטיח שהם עומדים בכל התקנות הרלוונטיות ותקני הסביבה.
  • 3. מגוון שירותים:
    קחו בחשבון את מגוון השירותים שמציע שירות הפירוק. האם הם מטפלים בכל סוגי הרכבים? האם הם יכולים להתמודד עם מותגים ודגמים שונים? חשוב לבחור שירות שיתאים לצרכים הספציפיים שלך.
  • 4. נוהלי איכות הסביבה:
    בררו על הנוהלים הסביבתיים של שירות הפירוק. האם יש להם נהלים מתאימים לטיפול והשלכה של חומרים מסוכנים? האם הם מחויבים למיחזור ולמזעור פסולת? בחירה בשירות שמעניק עדיפות לקיימות סביבתית חשובה למזעור ההשפעה על כדור הארץ.
  • 5. תמחור תחרותי:
    בעוד מזומן הוא לעתים קרובות התמריץ העיקרי למכירת המכונית שלך לפירוק, עדיין חשוב לקחת בחשבון את התמחור שמציעים שירותים שונים. קבל הצעות מחיר ממספר חברות והשווה ביניהן. עם זאת, זכור שהמחיר הגבוה ביותר לא תמיד יכול להיות האינדיקטור הטוב ביותר לשירות איכותי.
  • 6. שירות לקוחות:
    שירות פירוק בעל מוניטין צריך לספק שירות לקוחות מעולה. הם צריכים להיות קשובים לפניות שלך ולספק מידע ברור ושקוף על התהליך. שירות טוב יהפוך את כל החוויה לחלקה וללא טרחה עבורך.

מה הופך את המכונית שלך לבעלת ערך לפירוק?

כשזה מגיע למכירת הרכב שלך לפירוק, גורמים מסוימים קובעים את ערכו. אחד השיקולים העיקריים הוא המותג והדגם של הרכב. לחלק מהמותגים והדגמים יש ביקוש גבוה יותר לחלקים שלהם, מה שהופך אותם ליותר ערך לפירוק. לרכבי יוקרה וביצועים גבוהים יש לרוב רכיבים מבוקשים מאוד, המגדילים את ערכם.

גורם נוסף שמשפיע על ערך הרכב שלכם לפירוק הוא גילו ומצבו. לרכבים ישנים יותר עשויים להיות חלקים שכבר אינם בייצור, מה שהופך אותם למבוקשים על ידי בעלים של דגמים דומים. בנוסף, למכוניות מתוחזקות היטב עם קילומטראז' נמוך יש סיכוי גבוה יותר שיהיו חלקים שעדיין נמצאים במצב תקין, מה שהופך אותם ליותר ערך.

הזמינות של חלקי חילוף בשוק משפיעה גם על ערך המכונית שלך לפירוק. אם חלקים מסוימים נדירים או שקשה למצוא אותם, הם יכולים להשיג מחיר גבוה יותר. זה נכון במיוחד עבור כלי רכב עתיקים או נדירים, שבהם מציאת רכיבים ספציפיים יכולה להיות אתגר.

השלמות הכוללת של המכונית שלך משחקת תפקיד גם בערכה לפירוק. אם ברכב שלך חסרים חלקים חיוניים או שיש לו נזק משמעותי, זה עלול להפחית את ערכו. שירותי פירוק מעדיפים מכוניות שלמות ובעלות פוטנציאל להניב מספר רב יותר של חלקים לשימוש חוזר.

לבסוף, הביקוש לסוגים מסוימים של רכבים בשוק יכול להשפיע על ערכם לפירוק. לדוגמה, לרכבי שטח ומשאיות יש לרוב ביקוש גבוה בשל הפופולריות והשימושיות שלהם, מה שיכול להפוך אותם ליותר ערך לפירוק.

"מכונית ישנה היא לא רק מתכת, זה חלקים פוטנציאליים!" – הערך בכל רכב

לכל מכונית, ללא קשר לגילה או מצבה, יש ערך בדמות חלקיה הפוטנציאליים. מה שעשוי להיראות כמו רכב גרוטאות עבור חלקם יכול להיות אוצר של רכיבים לשימוש חוזר עבור אחרים. מהמנוע ותיבת ההילוכים ועד לחלקים קטנים יותר כמו מראות וידיות לדלתות, לכל חלק יש פוטנציאל להיחלץ ולהשתמש בו.

תארו לעצמכם מכונית שהייתה מעורבת בתאונה גדולה ונחשבת כ"סופה" על ידי חברות הביטוח. למרות שאולי כבר לא ניתן לנהוג בו, רבים מהחלקים שלו עדיין יכולים להיות במצב מצוין. ניתן להציל חלקים אלו ולמכור אותם כתחליף לרכבים אחרים מאותו מותג ודגם.

אפילו רכבים ישנים שכבר אינם פונקציונליים יכולים להיות בעלי ערך לפירוק. למכוניות עתיקות, במיוחד, יכולות להיות חלקים מבוקשים מאוד על ידי אספנים וחובבי שיקום. חלקים אלה יכולים לעזור להחזיר מכונית קלאסית לתפארתה המקורית, תוך שמירה על משמעותה ההיסטורית.

הערך של כל רכב טמון לא רק במצבו הנוכחי אלא בפוטנציאל הטמון בו. על ידי מכירת המכונית שלך לפירוק, אתה לא רק מקבל מזומן עבור הרכב הישן שלך אלא גם תורם לקיימות של תעשיית הרכב. מיחזור ושימוש חוזר בחלקים מפחיתים את הביקוש לייצור חדש, ומצמצמים את ההשפעה הסביבתית של ייצור רכיבים חדשים.

הכנת המכונית שלך למכירה: מה עליך לעשות?

כשזה מגיע למכירת הרכב שלך לפירוק, הוצאת הזמן להכנה נכונה יכולה לעשות הבדל משמעותי בערך שתקבל. להלן כמה צעדים עיקריים שיש לבצע בעת הכנת המכונית שלך למכירה:

  • 1. נקי ופירוט:
    מתן ניקוי יסודי לרכב מבפנים ומבחוץ הוא חיוני. הסר את כל החפצים האישיים, שאב את החלק הפנימי ושטוף את החלק החיצוני כדי שייראה ייצוגי. שקול לקבל את זה בפירוט מקצועי כדי באמת לגרום לזה לזרוח.
  • 2. הסר אביזרים לא חיוניים:
    הוצא את כל האביזרים או השינויים שהוספת למכונית. פריטים אלה מחזיקים לרוב בערך רב יותר כאשר הם נמכרים בנפרד, והסרתם יכולה להעלות את מחיר המכירה של הרכב שלך.
  • 3. אסוף תיעוד:
    אסוף את כל הניירת הדרושה הקשורה לרכב שלך, כולל רישומי הכותרת, הרישום והאחזקה. קיום המסמכים הללו זמינים יהפוך את תהליך המכירה לחלק יותר ותחדיר אמון בקונים פוטנציאליים.

    בנוסף, שקול לקבל דוח היסטוריית רכב כדי לספק שקיפות והבטחה לקונים לגבי מצב המכונית וכל תאונת עבר.
  • 4. הערכה ותיקון:
    ערכו בדיקה יסודית של המכונית שלכם כדי לזהות כל בעיה מכנית או קוסמטית הדורשת טיפול. טיפול בבעיות אלו לפני המכירה יכול להעלות את הערך הכולל של הרכב. שקול לקבל בדיקה לפני המכירה ממכונאי מהימן כדי לוודא שאין בעיות נסתרות.

    תקן או החלף חלקים פגומים, כגון אורות, מראות או חלונות, כדי להפוך את המכונית שלך למושכת יותר עבור קונים פוטנציאליים. טיפול בתיקונים קטנים יכול להביא הרבה הצעות טובות יותר.

למה לצפות כאשר אתה מוכר את המכונית שלך לפירוק?

כאשר אתה מחליט למכור את המכונית שלך לפירוק, חשוב שתהיה לך הבנה ברורה למה לצפות לאורך כל התהליך. להלן מספר נקודות מפתח שכדאי לקחת בחשבון:

ראשית, תצטרך למצוא שירות פירוק מכובד או קונה שמתמחה ברכישת רכבים לחלקים. חקור חברות שונות וקרא ביקורות כדי להבטיח שאתה בוחר באפשרות אמינה ואמינה.

לאחר שבחרתם קונה, תצטרכו לספק לו פרטים על המכונית שלכם, כגון יצרן, דגם, שנה ומצב כללי. מידע זה יעזור להם להעריך את שווי הרכב שלך ויספק לך הצעה.

לאחר הסכמה על מחיר, הקונה ידאג לאיסוף או גרירה של רכבך. הם בדרך כלל יטפלו בכל הלוגיסטיקה והניירת הכרוכה בהעברת הבעלות.

במהלך תהליך האיסוף, הקונה רשאי לערוך בדיקה סופית של המכונית על מנת לוודא את מצבו ולוודא שהוא תואם את המידע שנמסר. במקרים מסוימים, הם עשויים לבצע התאמות קלות בהצעה הראשונית בהתבסס על הערכתם.

לאחר שהמכונית תהיה ברשות הקונה, הם ימשיכו בפירוק וחילוץ החלקים היקרים. זה יכול לכלול הסרה וקטלוג של רכיבים שונים, כגון מנוע, תיבת הילוכים או לוחות גוף.

בהתאם להסכם, הקונה עשוי לספק לך פירוט מפורט של החלקים שניצלו והערכים שלהם. שקיפות זו מאפשרת לך לראות את הערך ברכב שלך גם לאחר פירוקו.

לבסוף, אתה יכול לצפות לקבל תשלום עבור הרכב שלך. מזומן הוא שיטת תשלום נפוצה לעסקאות פירוק רכב, מכיוון שהיא מספקת כספים מיידיים. עם זאת, חלק מהקונים עשויים להציע אפשרויות תשלום חלופיות, כגון העברות בנקאיות או המחאות.

האם אתה מוכן להפוך את המכונית הישנה שלך לכסף מזומן?

אם יש לך מכונית ישנה יושבת ללא שימוש בחניה שלך, אולי הגיע הזמן לשקול להפוך אותה למזומן. מכירת הרכב שלכם לפירוק היא לא רק פתרון פרקטי להיפטר מרכב שכבר אין לכם צורך בו, אלא גם יכולה להיות הזדמנות משתלמת. על ידי מכירת המכונית שלך עבור חלקים, אתה יכול לפתוח את הערך החבוי ברכב שלך ולהכניס קצת כסף נוסף לכיס שלך.

אחד היתרונות העיקריים של מכירת רכבך לפירוק הוא התהליך המהיר וללא הטרחה. בניגוד לניסיון למכור את רכבך באופן פרטי, דבר שיכול לקחת זמן ומאמץ, שירותי הפירוק מצוידים לטפל בכל העסקה בצורה חלקה ויעילה.

בנוסף, מכירת המכונית שלך עבור חלקיה היא אופציה ידידותית יותר לסביבה בהשוואה לגריטה פשוטה. על ידי חילוץ ושימוש חוזר ברכיבים יקרי ערך, אתה תורם להפחתת הפסולת ולשימור משאבים.

לפני שאתם מחליטים למכור את הרכב הישן שלכם לפירוק, חשוב להעריך את מצבו ולקבוע את ערכו הפוטנציאלי. בעוד שלמכוניות ישנות או פגומות עדיין יש ערך משמעותי בחלקיהן, חיוני להבין את הביקוש והתמחור בשוק עבור המותג והדגם הספציפיים שלך.

אם אתה מוכן להפוך את המכונית הישנה שלך לכסף מזומן, קח את הזמן כדי לחקור שירותי פירוק מכובדים או קונים באזור שלך. קרא ביקורות ובדוק את האישורים שלהן כדי להבטיח עסקה חלקה ומהימנה.

לסיכום, מכירת רכבים לפירוק במזומן היא אופציה משתלמת לבעלי רכבים עם רכבים ישנים או לא רצויים. זו לא רק דרך להשיג מזומן מיידי, אלא גם תורמת לקיימות סביבתית על ידי קידום מיחזור. החלטה מושכלת יכולה להפוך את המכונית הישנה לאוצר אוצר.

השירותים שלנו

קונה רכבים לפירוק מכל הסוגים

רכישת רכבים לפירוק יכולה להציע שפע של יתרונות הן לאנשים פרטיים והן לעסקים בתעשיית הרכב. ראשית, הוא מספק הזדמנות לרכוש חלקים ורכיבים בעלי ערך בשבריר מהעלות בהשוואה לרכישת חדשים.

רכבים שעברו תאונה ובכל מצב

אנו קונים ממך את כל סוגי הרכבים אחרי תאונה מכל סוג ומכוניות בכל המצבים, גם אם הרכב "טוטאלוס" ונראה לך שאין ו"לא" יצא ממנו כלום אנו מבטיחים לכם שכן תוכלו להרוויח עליו כסף.

רכבים לגריטה

לי רכב שהגיעו לסוף חייהם, התפיסה הרווחת היא שהם לא יותר מאשר זבל חסר ערך. עם זאת, זה לא יכול להיות רחוק יותר מהאמת. למעשה, לרכבים שנגרטים יש ערך כלכלי משמעותי שלעיתים לא מורגש.

קונה רכבים יד 2

ניווט בעולם של מכוניות יד שנייה יכול להיות תהליך מייאש. פוסט בלוג זה נועד להדריך קונים פוטנציאליים במסע של רכישת רכב יד שנייה, לדון ביתרונות, במלכודות הפוטנציאליות, ומתן עצות חיוניות.

קונה רכבים לנסיעה

תכנון טיול בכביש דורש שיקולים רבים ואחד החשובים ביותר הוא סוג הרכב שבו תשתמשו. פוסט זה בבלוג מספק תובנות חשובות כיצד לבחור את המכונית המתאימה לטיול שלך.

הורדת רכב מהכביש

אז אתם בטח שואלים את עצמכם מה קורה עם הרכב שלכם אחרי שאנו קונים מכם אותו? (במחיר הכי הוגן בשוק) אז ככה, אנו נפרק אותו לגורמים ולאחר מכן נמשיך למחזר עד שיהפוך לתוצר חדש.

מאמרים נוספים

אזורי שירות

שאלות נפוצות
פירוק רכב מה זה אומר בעצם?

כאשר הרכב שלכם לקיצו  ואינו משמש אתכם יותר, באפשרותכם למכור אותו לחברה שמתמחה בפירוק רכבים. מיד לאחר מכירתו, הרכב שלכם יועבר בצורה מבוקרת למגרש הפירוק, במגרש בפירוק יפורקו ממנו שת כל חלקיו הפנימיים. וכמו כן, המתכות שלו יעברו לגריטה ולמחזור ברזל.

לעיתים קרובות אנו רואים שמכירת רכבים לפירוק מתבצעת לאחר מעורבות בתאונה כלשהי שבעקבותיה הרכב הוגדר כטוטאלוס ואינו יכול להיות מתוקן (או שעלות התיקון גבוהה מערך האוטו) והוא מושבת וכאשר הורידו אותו מהכביש. יש לפנות לפירוק רכבים כאשר מדובר ברכב ישן שאחזקתו יקרה, או שהתקלות שלו מרובות והסיכוי למכור אותו בשוק הפרטי נמוך.

כידוע לנו, בעבר מדינת ישראל הפעילה תכנית "גריטה ממשלתית" במגרשי פירוק מורשים בלבד, וזאת בכדיי שהתכנית שנועדה להקטין את זיהום האוויר ולעודד אנשים להחליף לרכבים חדשים יותר שפולטים מעט אוויר "מלוכלך".
כיום פירוק רכבים מתבצע באופן פרטי במגרשי פירוק שפזורים בכל רחבי הארץ. אנו ממליצים לכם מאוד לוודא שמדובר במגרש פירוק אמין ומקצועי עם אוזן קשבת וזמינות יתרה, כל זאת  בכדי שהרכב שמכרתם לפירוק לא יחזור אל הכביש בעתיד.

שאלת השאלות! אתם לא לבד, ישנם הרבה בעלי רכבים שמבצעים מכירה של לפירוק, רכב שלא נוסע או מושבת למגרש הפירוק. ומגרשי הפירוק קונים גם רכבים שירדו מהכביש ולא כשירים לנסיעה או שלא יכולים להניע אפילו. כתוצאה מכך ולעזרה ללקוחות, ישנם אל מעט מגרשי פירוק אשר מספקים שירותי גרירה ממקום הימצאו של הרכב (אצלנו ב"היפר קונה רכבים לפירוק" תקבלו גרירה במתנה על כל מכירה!

זאת שאלה כללית משתנה מרכב לרכב וכל מקרה לגופו, אבל ברוב המקרים, התשלום עבור רכב לפירוק משתנה בהתאם לסוג הרכב, שנתון הייצור שלו ומצב הרכב, האם הוא נוסע? האם הוא מושבת? וכו'. ברוב המקרים, התשלום על הרכב יעמוד על כ- 10% מערכו.

לפני שאנו מבצעים מכירה של הרכב שלנו למגרש פירוק רכבים, יש לגשת ל"משרד הרישוי" ולבטל את הרישיון של הרכב. את ביטול הרישיון תוכלו לעשות בעצמכם, או על ידי מיופה כוח מטעמכם, כשעליכם להגיע עם תעודת זהות ורישיון הרכב ולמלא בקשה לביטול רישום הרכב. לאחר הגשת הבקשה, תקבלו אישור זמני ל- 48 שעות לנסיעה ברכב עד למגרש הפירוק, ולאחר מכן יהיה אסור לנהוג בו. אנו ב"היפר קונה רכבים לפירוק" נעשה את כל העבודה ה"שחורה" במקומכם ולא תצטרכו לעשות כלום!

כמו שהזכרנו למעלה, בעבר אכן  הייתה תכנית "גריטת רכבים" מטעם המדינה אולם היא כבר הסתיימה.
התכנית הוקמה במטרה לצמצם באופן משמעותי את כמות הרכבים הישנים, אלו שהם בני למעלה מ-20 שנה, שמזהמים ואינם בטיחותיים על הכביש. במסגרת התכנית בעלי רכבים קיבלו תמריץ כלכלי של 3,000 ₪ בתמורה לגריטת הרכב שלהם. עם זאת הרכבים נדרשו לעמוד בקריטריונים שונים כדי לקבל את התמריץ.

קישורים למידע חיוני

לקוחות ממליצים

אביב סער
קרא עוד
תודה לרפאל על השירות האיכותי, אזה בנאדם, אמין מאד, אני ממליץ לכל מי שיש רכב לפירוק שיצור קשר עם פירוקי
רוני משה
קרא עוד
תודה רבה לצוות פירוקי, נתנו לי הערכת מחיר בטלפון, הגיעו ראו את הרכב וגררו אותי, אני בהחלט ממליץ על החברה האלה.
רמי עגמון
קרא עוד
הייתה ברשותי מזדה ישנה, ישבה המון זמן בחניה ליד הבית, רציתי להעיף אותה לפח, דיברתי עם פירוקי באו שילמו מזומן ולקחו את הרכב, תענוג
שי ניסן
קרא עוד
הגיע אלי מהר, קנה את הרכב תוך 10 דקות קיבלתי תשלום במזומן והעברת בעלות ,ממש מקצועי ואמין מומלץ מאוד.
יוסף כרמית
קרא עוד
מהשיחה הראשונה עד שכבר מכרתי את האוטו ונפטרתי ממנו לא עברה אפילו שעה אחת! רפאל התותח תמשיך ככה!
אילנית הרוש
קרא עוד
חייגתי, ענה לי בחור בשם רפאל, עוד מהשיחה קיבלתי ייעוץ ואת כל ההסברים, בסוף החלטתי שאני כן הולכת על זה. תודה לרפאל האלוף.
אלון יצחק
קרא עוד
חיפשתי באינטרנט והגעתי לכמה אנשים שלא כל כך היה להם סבלנות להסביר לי, עד שהגעתי לרפאל ועוד מהשיחה הבנתי שלו אני רוצה למכור את הרכב וככה היה. יישר כח!
הקודם
הבא
דילוג לתוכן